Det blev inget step-pass på Feelgood.

När jag kom ut på parkeringen och skulle sätta mig i bilen möttes jag av sommarvärme. Då blev jag inte speciellt sugen på att vara inne på Feelgood. Vilken lycka att jag då kunde plocka upp mina nya solbriller ur handväskan.

Så nu har jag varit ute på en promenad i över en timme istället. Det var skönt. Hann ta ett litet snack med grannarna också. Nu när det har blivit soligt och varmt så ser vi alla grannar så mycket oftare. Alla vaknar till liv efter att ha varit i ide under vintern. 

Snart skall jag köra ner till stationen och hämta Mats. Han har varit i Helsingborg. Tåget är i tid. Tack för det SJ. Linda är inte hemma. Jag ringde henne tidigare och undrade om hon skulle med hem när jag åkte från jobbet. Då skulle hon till Daniel. (???????) Ingen jag har hört talas om tidigare. Men det var bara en ´´kompis´´. Jag blir bara lite nyfiken......Jag menar verkligen bara lite............


Kommentarer
Postat av: kungen

kan det vara daniel westling

2009-04-24 @ 13:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0