Hjälp.....Jag har tappat mina ögonfransar!

Ja, jag trodde faktiskt det tills jag insåg att de var så solblekta så jag inte såg dem. Jag kom precis ur duschen och var blöt i ögonen så det gjorde inte saken bättre. Nu har jag inga filmstjärnefransar men jag brukar iallafall se dem. Ej heller stora runda ögon. Lite mascara hjälper iallafall upp det lite grann. Jag satsar på de som lovar att fransarna skall bli extra långa och tjusiga. Tänk så lätt jag går på reklamen. Undra om lösögonfransar kan vara något för mig????

Det blev jobb som vanligt idag. När jag kom hem blev Linda och jag lite sugna på Thai-mat. Vi fixade till en gryta med olika grönsaker, curry och kokosmjölk. Det smakade mums.

Nu har jag varit ute en promenad i en och en halv timme. Jag gick och mötte Mats som kom från jobbet. Hualigen vad kallt det var ute. Trots att jag hade vantar och mössa. Jag pratade med Jessica i telefonen. I Helsingborg var det så varmt att hon svettades. Hon har inte sett ett moln i Helsingborg sedan hon kom hem från Thailand. Jag blir faktiskt lite avis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0