Ledig fredag.

Ledig fredag men jag tycker att det har rullat på för fullt hela dagen. Uppe med tuppen i morse. Mats skulle byta däck på bilen så jag passade på att hänga med för att veckohandla. Jag stegade in på ICA-Maxi redan 07,15. Det var en hel del morgonpigga ute på shopping redan då. Hem och lasta in allt i kylen innan vi gav oss ut på shopping igen
 
Nu har vi äntligen investerat i en ny trädgårdsmöbel. Det kommer att bli så himla snyggt på vår altan. Jag skall lägga ut en bild när det är klart. Vi passade också på att köpa lite blommor. Nu är det gult och fint på framsidan. Mats investerade i ett nytt redskap att plocka upp maskrosor med. Så denna sommar blir det inte lätt för maskrosorna på vår gräsmatta.

En snabbis till centrum och Systemet hann vi också. Vi köpte med oss lite skaldjurspaj hem för vi orkade inte laga lunch efter all shopping.

Nu skall jag ut i solen en stund till och bli lite solbränd innan det är dax att fräscha sig inför kvällen. Jag skall möta Tessan på stan vid sju och sedan är det lite partytime. Det får bara bli lite party då jag skall jobba i helgen.

Nu väntar solstolen på mig.......................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0