Massage.

Jessica och Mats ligger just nu pa var sin sang och far massage. Jag testade i fredags. Mycket skont och billigt. Ca 60 kr far en timmes oljemassage. Jag har aven gjort fotvard for ca 40 kr. Jag har aldrig haft sa lena fotter forut. Det blir rena rama halsoresan for oss det har.

Mats och jag har gatt en langpromenad langs stranden pa formiddagen idag sa nu har vi fatt motion ocksa.

Det finns manga olika fargglada drinkar i poolbaren att slacka torsten med. Och ol i modell jatte. Vatskeintaget ar det inget problem med. Vi dricker en hel del vatten ocksa.

I kvall ar vi sugna pa lite shopping igen. Det blev inte sa mycket av det i gar da vi var trotta.

Ha en bra sondag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0