Övningskörning med shopping.

Linda och jag har varit ute och övningskört en runda nu på eftermiddagen. Vi körde till Tornby. Linda var sugen på att köpa ett par nya joggingskor. Det är tänkt att de skall användas flitigt. Det skall bli spännande att se hur det blir. Jag slog också till på ett par nya joggingskor. Jag har varit ute och gått en provrunda i dem nu i kväll. De verkade helt ok.

Vi försökte få med oss Mats också för att kolla på nya trädgårdsmöbler och en ny grill, men han lockades inte av det. Linda och jag tog iallafall en tur till Plantagen. Vi köpte en grill. Mycket större än vår gamla så nu skall det grillas för fullt. Vi hittade även en snygg trädgårdsmöbel. Jag smög runt med min mobil och fotograferade. Då kunde jag visa Mats vad vi hade sett när vi kom hem. Så himla bra det är med foto-mobiler. Vi har sagt i flera år att vi skall skaffa nya trädgårdsmöbler men sedan blir det inte av iallafall. Men nu iår skall de gamla ut.......!!!!! Det kan ni ge er sjutton på.

Mats är nu och jobbar. Linda och jag har just käkat kvällsmat. Varma smörgåsar med tomat och mozarella. Så nu är jag proppmätt igen. Snart skall vi se några avsnitt av Grey´s Anatomy. Jag har inte varit med och följt serien på TV från början. Därför har jag nu har jag köpt min tredje DVD-box. Jag får jobba på att komma i takt med de avsnitt som nu sänds på TV. Jag har en hel del avsnitt kvar att se innan jag är där. Men det är smidigt att se det på DVD. Då bestämmer jag själv när det är dax att kolla på Greys. Linda har naturligtvis sett dem förut. Hon är beroende av TV-serier och DVD-filmer. Hon köpte visst fjorton nya filmer i Thailand.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Joggingskor sa du inget om i telefonen...... Jag åt också varma mackor med tomat och mozarella idag, fast eftersom jag är student och så rik lyxade jag med även tonfisk på mina!..

2009-04-19 @ 20:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0