Soliga lördag.

Jag cyklade till jobbet idag. Det var riktigt skönt. När jag cyklade hem låg det folk överallt och solade sig. Det är roligt att se vad solen gör med det svenska folket. Helt plötsligt vill alla bara vara ute.

Jag hann in en sväng på IKEA idag också för att köpa en duk till vårt nya bord. Så här ser det ut när det är klart. Det är rätt stor skillnad mot de gamla möblerna.




Här är resultatet av gårdens blomsterplantering. Inte så avancerat men gult och fräscht. På bilden syns även vårat lilla får vid namn Melvin. Han har haft sin plats på trappan sedan vi flyttade in i huset. Jessica har döpt honom till Melvin. Sen att Stefan Holm har döpt sin son efter vårat lilla får kan inte vi lastas för.

Nu skall jag ute i solen en stund. Senare i kväll är det dax att inviga vår nya grill. Det ser jag fram emot. Ha en trevlig lördagskväll.



Kommentarer
Postat av: Jessi

Åå så fint med trädgårdsmöblerna, och filtarna gjorde det lite extra fint, längtar tills jag får komma hem och spilla på dom! ;) Cykla?! Jag tror dig knappt... Ha en trevlig kväll!

2009-04-25 @ 18:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0