Söndag kväll.

Helgen är snart till ända och en ny vecka skall ta vid. Det har varit en bra helg. Linda och jag var ute och övningskörde en runda på eftermiddagen. När vi kom hem gick Mats och jag ut på en promenad. Attans vad det var varmt ute i kväll trots att solen inte syns. Det är helt underbart att vi är på väg mot sommar.

Vi har just stekt oss en jättehamburgare var. Det smakade fint efter promenaden. Nu har jag fått en kopp kaffe och pepparkakor. Jag köpte fullkornspepparkakor i fredags. Goda. Jag älskar pepparkakor. När jag är i affären tänker jag att jag inte skall köpa pepparkakor. Jag vet hur det blir. Jag bara hetsäter dem tills de är slut. De andra i familjen brukar inte hinna med att få några. Det är så svårt att låta bli. Lika bra att äta upp dem så är de slut sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0