Vårkänslor.

Vårkänslorna flödar dessa dagar. Kallt på morgonen och solen som värmer på dagen. Precis som det skall vara på våren. Hoppas att vädret håller i sig till helgen. Hörde på radion igår att ´´tysken´´ hade spått att det skulle bli en jättefin sommar i år. Hoppas att han har rätt. Det sades även att i genomsnitt har en svensk sommar bara 28 soldagar. Det är inte många så det gäller att ta vara på dem.

Det var jobb som vanligt idag och jag känner mig mycket piggare idag än igår. Skönt. Nu har Mats och jag precis fikat. Festade på lite kex till fikat. Köpte en ny sorts kex igår. Singoalla lakrits. Det lät lite udda men de smakade gott.

Nu skall vi se på TV snart. Stockholm-Arlanda börjar klockan åtta. Vi blir säkert bara sugna på att flyga iväg när vi får se bilder från Arlanda. Jag ser så sällan på TV så jag har inte sett programmet tidigare. De övriga i familjen är väldigt insatta i vilka som deltar i programmet och jobbar på Arlanda.



Denna bild är dock inte från Arlanda utan från Krabi, Thailand..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0