26-års-jubileum.

I dag är det 26 år sedan som jag träffade min make första gången.

Det var annandagjul 1983. Nettan P och jag kände att vi behövde komma ut en sväng efter allt julfirande. Vi drog till Lorry. Det var vårat inneställe nr 1 på den tiden. Vi var stamgäster varje lördag. Där träffade jag Mats, och på den vägen är det.

I dag har jag jobbat. Fullt med shoppingsugna människor. Det verkade som det var många som hade tröttnat på att sitta hemma. Julklappspengarna skulle spenderas i IKANO-huset. Jag funderade på att gå in i någon affär men jag orkade bara inte. Det var så himla mycket folk överallt.

Nu har vi ätit vår favoritpastasås med bandspagetti. Det smakade så bra efter all julmat. Vi var nyttiga till efterrätt. Färsk ananas. Hualigen vad mycket vitaminer.

God fortsättning på helgen hör det till god ton att säja i dessa tider.


Kommentarer
Postat av: Nettan P

Luciadagen var det 22 år sedan jag och Harry träffades. Känns ibland som om vi är en sällsynt art som har lyckats hålla ihop så länge.... Men som jag säger: Man får samma problem som man flyr ifrån i gamla förhållandet i nya. Istället får man acceptera att man förändras i olika takt och att man inte alltid är i fas med varandra. Och det vore väl sjutton om man vore samma person som för tjugo år sedan! Grattis till oss!!

2009-12-27 @ 19:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0