Fjärde advent.

Kvällens adventsfika med pepparkakor. Jag har jobbat  idag. Det var så tyst, och lugnt  när jag körde till jobbet en tidig söndagsmorgon. Vips så var dagen slut, och dax för hemfärd igen. Hann med att shoppa lite också. Inte så mycket utan bara två par strumpbyxor. Det går åt till julhelgen. Jag hittade några som var så himla sköna på Lindex.  Jag kände mig flera kilo lättare i dem.

Det hade varit skönt med en promenad i dag men jag orkar bara inte. Jag har fastnat framför TV:n istället. Sedan har jag även en oläst Ameila som väntar på mig. Den skall jag snart kasta mig över. 

Nu skall jag fixa lite bankaffärer. Jessica ringde just ,och gav mig några betalningsuppdrag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0