Kulor i granen.

Jag insåg idag att om vi skall ha en julgran i år, får jag nog fixa det idag. Ingen annan i familjen kommer att ta tag i det, och jag jobbar alla dagar fram till julaftonen. Nu är iallafall ljusen, kulorna och glittret på plats.

Vi har bara en plastgran så det var inte så stort projekt. Det känns som att denna granen gör sin sista säsong. Den såg inte så rolig ut. Jag har inte så mycket julpynt. Lite ljus och några röda dukar räcker gott. Plockade faktiskt fram ett par tomtar idag också. Rätt söta tomtar. Tomten skall vara snäll säjs det, men jag tycker att många prydnadstomtar ser läskiga ut.

Vi får se om jag kommer i julstämning när jag sitter här, och tittar på kulorna som glittrar i ljusens sken. Nu skall jag ge mig ut, och jaga lite frisk luft igen.


Kommentarer
Postat av: Jessi

Å vad mysigt med julgranen! :)

2009-12-17 @ 19:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0