Långdag på jobbet.

Det är inte klokt vad folk shoppar. Det säjs att det är lågkonjunktur.........
Jag hörde på radion att julhandeln skulle slå alla rekord, igen. Mest av allt skulle vi köpa mat. Ja, folket verkar inte spara in på julen. Det skall vara som det alltid har varit.

Det blev bara ett par mackor och ett glas juice när jag kom hem. Egentligen vill jag ha te till mackor. Det smakar så gott. Tordes inte dricka te så här sent, för då kan det ibland vara svårt att sova.

Nu sitter vi här och ser på Runaway-bride på TV. Jessica trodde vi skulle somna innan den var slut. Men vad spelar det för roll. Vi har sett den så många gånger, så vi kan den utantill. Favoriten är iallafall Pretty Women. Den har jag sett ännu flera gånger. Den är precis som en riktig kärleksfilm skall vara med lyckligt slut. Jag får alltid torka tårarna i slutet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0