Taco på en måndag.

Jobb igen och sjukt mycket folk igen.

På hemvägen från jobbet plockade jag upp Jessica och hennes kompis Stina på stan. De hade trängts bland andra shoppingglada, jullovslediga människor. Vi åkte hem till oss, och lagade tacos. Det smakar alltid lika bra. Nu har Linda stuckit iväg med ett par kompisar, och Jessica har åkt hem till Stina. Stina har gått en massageutbildning och skaffat en massagebänk. Så nu skulle de testa hennes färdigheter. Det låter skönt.

Jag passade på att ge mig ut en sväng för att få lite frisk luft. Isigt ute så det var lite svårt att gå. De kan få mycket att göra på ortopeden med tanke på all is.

Nu skall jag ´´fila´´ lite på min nyårsmeny igen. Jag kan aldrig bestämma mig för vad som skall lagas.

Kommentarer
Postat av: boberg

Tack för tacon!! Smarrigt värre!

2009-12-28 @ 23:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0