Förlåt...... jag glömde din namnsdag

Mats var tvungen att tala om för mig att han har namnsdag idag. När vi pratades vid för fjärde gången i telefonen idag och jag fortfarande inte sagt grattis tyckte han det var dags att påminna mig. Puss på din namnsdag, Mats.

Efter jobbet blev det träning på Feelgood. Step 3 med Sören. Det går så himla fort och är så mycket snurrar och kombinationer att det är ett under att jag inte trasslar in mig i mina egna ben. Innan passet blev det snack och skratt med min roliga träningskompisar. Efter passet fick vi kostråd av Sören vilket resulterade i att jag gick hem och stoppade i mig två ägg.

Ha en trevlig tisdagskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0