Mystiska spår i snön

Vi käkade frukost som vanligt i morse när jag fick se mystiska fotspår i snön. Någon hade gått över vår garageinfart och till vår dörr. Där slutade spåren och det fanns inga spår ut igen. Var fanns denna mystiska person? Lite nyfiken blev jag...
Maken trodde att det var en tjuv som kikat in om det fanns något att stjäla hos oss. Flög han härifrån efter det eller? Jag bara undrar.

Problemet är nu löst då det visade sig att den yngsta dottern hade varit ute på en nattlig tur efter det att vi hade lagt oss. Snacka om sen promenad? Hon vill sällan eller aldrig hänga med på promenad när jag frågar henne. Det måste vara något som lockade väldigt mycket som fick henne att ge sig ut i snöyran mitt i natten. Själv sov jag gott och hörde inte ett enda ljud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0