Sista kvartsamtalet.

Sista kvartsamtalet eller nu kallas det visst utvecklingssamtal. En epok är till ända. Skickade maken på kvartsamtal med yngsta dottern. Nu i sommar fyller hon 18 år vilket innebär att kvartsamtalen är slut. När jag var liten så var jag alltid pirrig när mamma eller pappa knallade iväg på kvartsamtal. Det som sades var alltid detsamma. Hon är duktig, men.......hon pratar alldeles för mycket.

Investerade i en ny mascara idag. I morgon ska jag testa vad den går för. Jag har stora förväntningar då jag har sett på tv hur vackra fransarna blir.





Nu skall jag fxa lite bankärenden och sedan är det dax att åka och hämta Linda. Hon har tränat sina gymnaster hela kvällen. Hon är så duktig med sina grupper, och barnen gillar henne. Att hon också tjänar en slant på det är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0