Dagen snart slut.

Snart är även denna dagen till ända. Det känns som om jag har hunnit med en massa saker nu i dag. Jessica och jag tog en sväng till stan på förmiddagen. Jag fyndade ett Bondelidlinne på MQ för halva priset. Jag gillar deras linnen för de är av himla bra kvalitet. Håller sig fräscha i många tvättar. Efter detta drog vi vidare till ICA för en veckohandling. Jessica tycker att det blir så dyrt varje gång vi handlar.

När vi kom hem fixade Jessica lunch. Färsk ravioli i en sås av smaksatt creme fraiche. Gott. Hon gjorde även en smarrig sallad med fårost i. Vi hittade en fårost på ICA med soltorkade tomater i. Den var så himla god så den kan jag verkligen rekommendera.

När Mats och jag kom hem skjutsade Jessica oss till golfbanan. Det blev en lyckad runda. Slagen flöt på bra. Det är så skönt att vara ute i några timmar. Avkopplande är det också. Jag är så koncentrerad på spelet så jag hinner inte med att tänka på så mycket annat. Linda hämtade oss. Hon har varit i Gävle tidigare i veckan men är nu hemma igen. Hon har hälsat på kompisar som hon träffade när hon var på språkresa på Malta för två år sedan. Det är kul att de kan hålla kontakten.

Nu är vi hemma igen och sitter framför TV:n. Jag har ingen aning om vad som visas. Vi har just festat på det sista av blåbärspajen så nu skall vi säkert sova gott i natt också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0