Golf, golf och mera golf.

Så kan vi sammanfatta den här dagen. Det har varit en rolig dag. Vi gick ut på vår första golfrunda redan klockan 08,18. Då var det strålande sol och blå himmel. En perfekt sommardag. När vi kom tillbaka efter rundan var det ajöss med solen. Regnet hade börjat.

Hem och käkade en sommarlunch. Sill och potatis. Gott. Jessica gillar inte sill så jag stekte korv till henne. När jag skulle ´´ropa´´ ner tjejerna tilll lunch uppdagades det att Jessica inte var hemma. Hon var hos Stina på lunch. Där har jag för att jag gör mig till och special-steker korv. Då jag har en korvälskande make så gick korven åt iallafall.

16,06 var det dax för nästa runda med ytterligare 36 hål. Nenne var med oss på rundan. Det regnade tills det var dax för start men sedan var det slut med detta. Vi fick en jättefin runda med lagom bra väder.

Nu har vi just festat på en toast. Kollar lite på TV. Jessica är hos Malin och Linda är som sagt var i Helsingborg. Hon hade ont i halsen idag så vi var på apoteket och köpte halstabletter. Naturligtvis de nya som vi har sett på TV-reklamen. Att vi faller så lätt för reklamen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0