Golftävling.

I dag har jag deltagit i mitt livs första golftävling. En ny upplevelse. Jag var nervös innan det var dax att slå ut. Kändes pirrigt eftersom att de som vi skulle gå med hade mycket lägre handicap än vad jag har. Men de var supertrevliga så vi hade en rolig runda tillsammans. Spelet var kanske inte det bästa. Mats och jag spelade i ett lag så jag fick lita till honom. Vi kom iallafall inte sist i tävlingen. Vår placering blev 55 utav 75 deltagande lag. Det kan bara bli bättre i framtiden.

Nu har vi grillat. Jag gjorde några nya tortillias på grillen. Jag började med tortillias som jag bredde färskost på. Ovanpå detta färsk bladspenat som jag brynt i olja. Efter detta ytterligare ett tortillabröd med färskost. Sedan var det dax att värma dem på grillen. Det smakade himla gott. Så nu är vi mätta och belåtna igen.

Nu skall vi slappa och sova lite innan det är dax att ge sig ut på Landeryd igen. Jag längtar redan dit för det är så kul att spela. Ha en bra lördagskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0