Jobb igen.

Ja, det kan jag verkligen säja efter den här dagen. Jag har varit i butiken från sju till sju. Sjukt mycket folk som bara handlar. Det är julrusch mitt i sommaren. Jag undrar om folk inte har något annat semesternöje än att shoppa. Visst tycker jag också att det är kul att shoppa men inte varje dag hela semestern. Många pengar till butiken blir det iallafall.
Jag var inte så yr som jag trodde att jag skulle vara. Det gick över förväntan att komma in i det igen. I morgon väntar en ny lång jobbardag. Tur att jag har ett roligt jobb även om det kan bli lite mycket ibland.

Nu ser jag och Jessica på Allsång med Lotta på tv. Jag fick ok från Jessica att sjunga med om jag ville. Nu är det så att jag sjunger hellre än bra. Men är det allsång så är det.

Här kommer lite sommarblommar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0