Mölle GK.

Ännu en rolig golfdag tillsammans med mina golfvänner, Mats och Nenne. Vi har varit på Mölle GK idag. Vilken underbart vacker golfbana. För att inte tala om utsikten. En annorlunda bana då det var mycket backar. Kommer kanske att kännas i benen i morgon efter allt promenerade upp och ner. Spelet flöt på bra och vi är mycket nöjda med dagen. Strålande sol hela dagen har inte gjort det hela sämre. Tur att vi har fått lite vindar på oss.

Vi avslutade rundan på Kullagårdens Värdshus. Mats och Nenne satsade på hemgjorda hamburgare (200 g). Jag åt pyttipanna med ägg. Gott med hederlig husmanskost. Jag har glömt att berätta hur nöjda vi var med tisdagens mat. Falukorv. Vi var skeptiska till att gå ut och käka falukorv, men det var så himla gott. De hade gjort en tjusig uppläggning med korv, lök och ett ägg ovanpå. De falukorvarna som vi äter på restaurant är mycket större än de som går att köpa i butikerna. Jag skulle så gärna vilja köpa så stora falukorvar någonstans. Frågan är bara var....?









Golfveckan börjar att gå mot sitt slut. Det känns trist för att det har varit så kul. Jag ser redan fram mot nästa golfresa som jag hoppas blir snart. Nu skall vi slappa lite, dricka ett glas vitt och analysera dagen. Så stora utsvävningar orkar vi inte med. Ha en fortsatt bra sommarkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0