Premiär för Jessica.

I dag har det varit premiär för Jessica på golfbanan. Det verkade som hon gillade det. På förmiddagen så gick jag, Mats, Nenne och Alexander ett varv på Norra banan. Kul. Så här bra har det aldrig gått för mig förut. Då blir jag sugen på att spela mera. Efter det kom Jessica och mötte oss och vi käkade lunch i golfrestaurangen. Nötstek, stekt potatis, sås och lingon. Det var riktigt gott.

Efter lunchen gick vi ner till ranchen för att Jessica skulle få öva lite på att slå. Vi tog även ett varv på korthålsbanan. Jessica var glad för att hon lyckades med att göra ett par. Vädret var inte det bästa på eftermiddagen, men vi har fått en massa frisk luft idag vilket är skönt.

Nu är det kväll och vi har just käkat. Det blev lite småplock som räkor, skinka, oliver,ost, baugette och ölkorvar. Jag hade även gjort tortillias med spenat och färskost. Ja, så då är vi mätta igen. Vinet smakade också gott. I går när jag läste tidningen såg jag att de rekommenderade ett av mina favoritviner när det gäller lådvin. Baron Ricasoli. Kul att se att tidningen har samma smak som jag. Eller är det jag som har samma smak som tidningen?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0