Sommar saknas.

Ja så känns det faktiskt just idag. Jag funderar på när jag skall använda mina sommarkläder. Jag tycker inte jag har hunnit det ännu. Vita kläder är inte så kul i regnet. Kanske kommer det lite sol i veckan.

Vi startade dagen med en golfrunda. Trodde vi iallafall. Vi hade träff med Nenne klockan nio. Vi hann gå ett hål innan himlen öppnade sig och vi var dygnsura. Då gav vi upp och åkte hem. Jag satsade på lite städning istället när jag kom hem. Har inte blivit så mycket av den varan under semestern.

Nu i eftermiddag så slutade det att regna så då passade Mats och jag på att åka upp till golfbanan igen. Det var riktigt kul. Det var så skönt att få vara ute och få frisk luft.

I morgon börjar Mats att jobba igen. Jag är ledig en vecka till. Hualigen vad tiden går fort. Vi tyckte att vi skulle festa lite idag när det är sista gemensamma semesterdagen. Nu har vi skickat Linda att hämta pizza åt oss. Känns fortfarande konstigt att ´´lilla´´ Linda är ute och kör ensam. Men jag vänjer mig säkert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0