Glad midsommar.

Midsommarafton och vi har iallafall lite solsken. Det känns bra. Mats och jag har varit på golfbanan på förmiddagen. Träning med mina nya klubbor och ett varv på korthålsbanan. Det är så himla roligt. Ibland går det bra och ibland mindre bra. Det är väl så det skall vara. I eftermiddag skall vi till golfbanan igen. Det skall bli min premiärtur på Södra banan. Vi räknar med att det inte är så mycket folk där idag när alla firar midsommar. Det blir perfekt för mig.

Nu väntar vi bara på att potatisen skall koka färdigt så vi kan äta en traditionell midsommarlunch med sill.

Glad midsommar till er alla.



Så här fin blev Jessicas krans.

Kommentarer
Postat av: Anette m familj

Ha en skön midsommar hela familjen!!



Här tittar faktiskt solen fram också.

2009-06-19 @ 12:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0