Golf, golf och mera golf.

Tror att min pappa tycker att hans dotter blivit förtappad när jag ägnar så mycket tid till golfen. Han är ingen direkt fan av golf. Har visst glömt att berätta att jag investerade i ett järnset igår. Pengarna rinner lätt iväg.

Mats hängde med mig upp till golfbanan efter maten Det blev flera rundor på korthålsbanan och en massa träning. Min make var en bra instruktör idag. Han hade tålamod med mig, och till slut så gick det riktigt bra. Om jag får säja det själv iallafall. Det är så roligt när det går bra och då vill jag bara spela mera. Vi åkte vid fyra och kom inte hem förrän halv åtta. Jessica trodde att vi hade dött på golfbanan. Efter en kopp te och en god macka så blev det övningskörning. Jessica ville hänga med för att kolla om Linda kunde köra bil.

I dag har jag fått så mycket frisk luft så jag är trött, och skall sova tidigt. I morgon väntar en dags jobb. Efter detta ytterligare en golflektion på kvällen. Mats har redan gått och lagt sig. Han skall börja jobba klockan fem i morgon bitti. Jessica och Linda ser på film. Madagaskar. Tydligen rolig för de skrattar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0