Härliga sommarkväll.

Äntligen en härlig sommarkväll. Jag blir så glad av solen som skiner. Mats och jag har varit på golfbanan. Det var mycket folk där ikväll. Alla är väl sugna på att vara ute när det är fint väder. Det gäller att passa på för att i det här landet vet man inte hur länge det varar.

Linda kom just hem från stan efter en fika med en kompis. Direkt startar hennes sms-beroende. Det piper konstant i hennes telefon. Jag fattar inte riktigt hur de hinner med att svara på alla. Jessica ligger i soffan och kollar på fotboll på TV. Mats har gått och lagt sig då hans klocka ringer redan 04.15 i morgon. Min ringer lite senare. Jag skall till Växjö i morgon. Tvådagars-träff med jobbet. Det skall bli kul. Jag har just packat ner några saker. Det blev säkert för mycket som vanligt.

Nu skall jag måla mina naglar innan det är sovdax. Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0