Jag längtar efter sommar.............

Kan ingen vänlig själ se till att det blir sommar, sol och varmt. Det är så ruggigt och trist ute. Jag vill så gärna sola och bli lite solbränd. Jag vill även få använda mina tunna sommarkläder, istället för varma tröjor och höstjackor. Snäll solen kom fram.

Jag ser det dock positivt att jag har ett inomhusjobb. Här inne är det varmt och skönt. För varmt egentligen. Aldrig blir jag riktigt nöjd. Nu har jag en arbetsdag framför mig igen. Roligt jobb och roliga kamrater.

I kväll är det sedan dax för sista golflektionen. Efter detta väntar bara teoriprov och uppspel. Pirrigt med uppspel. Jag skall träna massor innan det.

Kommentarer
Postat av: Jessi

Ja vart är solen?! Jag som är ledig och ville skaffa lite fin solbränna, nu ska Stina å jag till vidingsjö å springa, undra hur det går idag, jag är liiite seg!

2009-06-10 @ 09:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0