Kortspel på altanen.

Hela familjen samlad på altanen för kortspel. Det blev skitgubbe och poker. Mats anklagades för att fuska utav Jessica och Linda. Jag håller mig utanför det.

Nu ikväll har vi druckit vitt vin och ätit jordgubbar. Är det semester så är det. Vi har firat Lindas sista dag som ´´barn´´. I morgon fyller hon arton och då är hon vuxen..!!!! Oj, vad mycket det händer i natt. Jordgubbar och vitt vin får mig att tänka på Pretty Women. Fast där drack de visst champagne till. Pretty Women är fortfarande en favoritfilm. Den är så bra. Kärlek och ett lyckligt slut. Jag har sett den hur många gånger som helst..

Jessica och Linda har varit i Berg och badat. Nu skall de ut och spela badminton på baksidan. Passar bra när det inte blåser längre. Mats och jag har varit på golfbanan idag. Mats spelade som en gud ,och för mig gick det käpprätt åt skogen. Vi hade iallafall tur med vädret. Efter ett antal timmar i solen var jag rätt trött och låg och vilade mig i gräset. Väntade på hämtning av Jessica. Det kom förbi en man och frågade om jag fortfarande levde. Snacka om att ge allt på golfbanan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0