Ledig lördag.

Lördagen startar och jag spanar ut över himlen. I kanterna tycker jag att det ser ljusare ut. Det regnar iallafall inte nu och är nästan 14 grader varmt. Yipee......

Mats har åkt till golfbanan. Jag skall träffa mina kurskamrater klockan tio för en runda på korthålsbanan. Jag skall snart promenera upp dit. Mats tog bilen så mina saker väntar på mig där.

I går kväll käkade Stina och Jessica med oss. Trevligt att snacka lite med tjejerna. Vi kollade lite på TV och festade på Stinas medhavda ostbågar.

Till Irene: Hoppas att ni hade det bra på semestern, och att du nu hunnit att läsa ifatt allt du missat på bloggen under semestern.

Kommentarer
Postat av: stina

Tack för käket igår, de va trevligt! :)

2009-06-13 @ 13:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0