Platt fall.

Så tycker jag att vi kan säja efter gårdagens match. Jag hade segerkänsla innan matchen började men sedan blev det som vanligt. Inga Zlatan-mål och ingen seger. Varför blir det på detta viset...?? Jag vill så gärna se Sverige i VM. Det brukar bli så härlig stämning runt omkring.

I dag har jag gått korthålsbanan med mina kurskompisar. Ibland träffar jag bollen och ibland inte. Det var helt kört när jag lyckades med att hamna i bunkern. I morgon skall jag öva bunkerslag. Kul var det iallafall. Mats är på Vesterby och spelar med Nenne. Jag tänkte jag skulle ta med honom en tur till Landeryd, och ett varv på korthålsbanan när han kommer hem. Jessica trodde att han skulle vara snäll och hänga med mig. Jag behöver all träning jag kan få.

Nu skall jag laga köttfärssås och pasta så vi orkar med resten av dagen. Ha en bra söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0