Fredagskväll.

Nu är det snart dax att börja samla ihop familjen till fredagskvällen. Linda skall hämtas klockan sju. Vi tänkte vara lata idag och köpa pizza till kvällen. Det känns som en riktig Svensson-fredag. TV och pizza. Nu för tiden finns det så många olika pizzor så att det är svårt att ta ett beslut. Alla dessa jobbiga val som vi skall göra i livet. Jag tror jag satsar på någon med räkor. Jag blir riktigt hungrig nu när jag börjar att tänka på mat. Det var ett tag sedan lunchen som bestod av en matlåda med pasta och köttfärssås. Lite extrakryddad med min favorit, röd pesto. Har ni provat den röda peston? Om inte gör det.

Passa på att lata dig ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0