Jobbardag.

Det finns inte så mycket att rapportera från dagen mer än jobb. Drog hemifrån tidigt i morse för att förbereda för morgonmöte med personalen. Efter detta jobb till åtta vilket innebär att jag inte behövde tänka på någon fritids-sysselsättning.

Kopplade upp datorn för att fixa lite bankaffärer. Lönevecka denna vecka känns bra. Jag var även lite sugen på att läsa lite bloggar så här på kvällskvisten. Det är roligt att ha lite koll på sina kamrater och se vad som händer i deras liv.

Mailade till min make som är på jobbet. Denna vecka jobbar han kvällsskiftet vilket innebär att vi går om varandra. Vi hinner inte prata så mycket dessa veckor. Inte ses heller för den delen. Klart är att det sliter inte på äktenskapet. I sommar har vi varit gifta i 23 år.......! När jag var yngre tänkte jag att de som varit gifta så länge måste vara jättegamla. Dock känner jag inte det själv. Tur är väl det.


Kommentarer
Postat av: Jessi....

Nu läser jag vad du har för dig varje dag, så borde kanske skriva ner lite kommentarer då och då! Lön låter bra tills din fattiga student-dotter kommer hem imorgon, då kanske jag kan shoppa några sommarkläder ändå! =)Ringer ikväll för att checka av packningen, så ses vi igen imorgon!

2009-03-24 @ 11:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0