Ljungby tur o retur.

I dag har jag varit i den småländska metropolen Ljungby. Det var dax för ett möte med jobbet. Uppe med tuppen för att hämtas redan klockan kvart i sju. Resan gick fort tilsammans med mina roliga reskamrater. På lunchen ville Therese att jag skulle hänga med henne till JC för hon skulle prova ett par jeans. Resultatet blev naturligtvis att även jag kom ut med en påse. Jag blev så förtjust i en liten blommig kjol för endast 149 kr. Den kommer att bli perfekt att packa med på resan.

Det värsta är att jag hinner inte använda mina kläder så mycket. Vi har svarta jeans på jobbet och företagets överdelar så där blir det ingen variation. Därför är det alltid extra kul att få använda sina egna kläder när jag åker iväg en dag så här som idag.

Jag laddade för en promenad med lite frisk luft under hela hemresan. Ett par mil söder om Linköping började det att snöa. Kändes ganska trist. Men jag tog iallafall på mig varma kläder och gav mig ut en stund. Det var riktigt mysigt ute när det snöade. Av bara farten skottade jag garageuppfarten när jag kom hem.

I dag kom Amelia så jag skall snart krypa ner i sängen och läsa den. Jag har en lång dag framför mig i morgon. God natt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0