Morgonblogg.

Gårdagens kalas var trevligt. Det mesta av maten gick åt och alla var proppmätta. Det måste ses som ett lyckat kalas.

Vi kollade lite på Let´s dance på tv. Vår favorit Magnus Samuelsson vann. Linda var extra glad eftersom det var hennes gamla idol. När hon var liten satt hon som klistrad framför tv:n och facinerades av världens starkaste man.

Nu är det lördagsmorgon och det ser ut som solen är på väg att titta fram. Som vanligt skall vi en tur till Feelgood. Jessica och jag skall gå på step-dance. Inspirerade av gårdagens Let´s dance. Mats skall på spinning och Linda skall ta hand om sina små gymnaster. Jag har just gjort en pastasallad till lunch. Det är skönt att lunchen är klar när vi kommer hem och är trötta och hungriga.

Efter detta får vi se vad eftermiddagen och kvällen har att erbjuda. Packning inför resan skall det iallafall bli. Tjejerna skall på party ikväll. Mats och jag får fixa lite gott att käka. Jag som jämt brukar planera har ännu inte bestämt vad det skall bli.

Ha en bra lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0