Sköna söndag.

Solen sken och det var blå himmel när jag vaknade i morse. Jag blir så glad och får så mycket energi av solen. Vi tog en långpromenad i 1,5 timme. Sista biten var över skaren på golfbanan så det var riktigt jobbigt för benen. Hann övningsköra en runda med Linda också. Det gick riktigt bra idag. Det blir säkert ett körkort för henne till sommaren när hon fyller 18 år.

På eftermiddagen gav vi oss ut på jakt efter en ny kaffebryggare. Vi har nu levt på snabbkaffe i två veckor efter det att maken lyckats ta sönder den gamla. Jag fick för mig att jag ville ha en kaffebryggare i snygg design. Alla vi såg idag var plastiga eller helkonstiga kannor till. När vi var på Duka tyckte Mats att vi skulle köpa en ´´Bistro-kanna`` som kaffet pressas ner i. Det har vi redan en sa jag. Resultatet blev att vi gick till Kahls kaffe och köpte lite gott nymalet kaffe istället. Kvällens träning bestod av ett spinningpass på Feelgood. Mina stackars ben gjorde ont i varje tramptag jag tog, så det var ingen skön upplevelse. Kände mig ganska mör efter 75 minuter på cykeln. När vi kom tillbaka till bilen luktade det jättegott av kaffe i hela bilen och vi blev så kaffesugna. När vi väl kom hem blev det inget kaffe för vi var rädda för att inte kunna somna ikväll. Hur knäppa är vi?

Ha en skön söndag kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0