Söndagsmorgon.

Än så länge ser det ut att vara lite grått och trist ute. Det blev ingen vidare sovmorgon idag heller. Mats har åkt och tvättat bilen. Jag har roat mig med att starta upp tvättmaskinen, och kört ett varv med dammsugaren på nedervåningen. Har även förberett dagens middag. Det skall bli laxpudding. Något som jag för övrigt aldrig gjort själv förut. Dock har jag ätit det och då har det smakat gott. Det blir spännande att se vad familjen tycker.
Gårdagens partybrudar sover naturligtvis fortfaranade gott. Jag hörde när de kom hem i natt men jag vet inte hur dags det var.

Bra jobbat Sverige. 0-0 mot Portugal. Roligt för alla oss som gillar fotboll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0