En tur på stan.

Jag tog en tur till stan. Jag blev lite sugen på att gå en runda på stan för det var så länge sedan. Gick runt och kollade lite i affärerna. Jag shoppade lite t-shirts i sommar färger. Även en randig lång t-shirt. Jag skall försöka vänja mig vid randigt. Jag tycker det är snyggt på andra men jag har så svårt att ha det själv. Det är likadant med mönstrat. Är det så att jag och den randiga inte kommer överrens så finns det säkert någon annan i familjen som tar den.


Tog även en runda på Systemet tillsammans med de andra fredagsshopparna. Jag botaniserade bland lådvinerna. Köpte en låda som jag inte köpt förut. Kanske att jag har köpt den i flaska tidigare. Känns lite bekant.



Jag kan rapportera lite senare om det var gott. Jag har inte testat den ännu. Reserva låter iallafall bra.

Mats är ute och grillar så det luktar så gott. Snart är det dax att käka. Jag är hungrig för det blev lite dåligt med lunchen idag.

Ha en trevlig fredagskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0