Facebook.....

Facebook är ett annat forum på internet. I dag på jobbet pratade vi om Facebook. Det är väldigt inne bland många människor. Mest yngre eller? Historien är den att jag skaffade ett konto på Facebook för nästan ett år sedan. Dock är jag aldrig inne där vilket gör att jag inte har några vänner på Facebook. Jag kom knappt ihåg mitt lösenord. Grabbarna på jobbet tyckte lite synd om mig så nu har jag två vänner. Bra att de tänker på mig. Frågan är nu bara om det finns någon tid till att engagera mig i Facebook. Jag tycker att jag lagom hinner med att uppdatera min blogg. Jag tycker det här med en blogg är en rolig grej att pyssla med.

Jag har just fixat ljusa slingor i Jessicas hår. Jag har gjort det förut och det brukar bli bra. Hoppas att jag lyckas denna gång också. Det hoppas nog Jessica också. Hon är just nu på väg upp för att tvätta ur färgen. Vi får snart höra om hon skriker för att de inte är bra. Jag säjer att det är på egen risk som jag gör det i hennes hår. Blondes have more fun eller..?? Jessica är den som är mest naturligt blond i vår familj. Linda och jag gör så gott vi kan för att se blonda ut. För min del är det snart dax att gå till frissan igen. Håret är inte så kul just nu.


Kommentarer
Postat av: Anette

Här hemma kör tjejerna på mörkt hår. Ida svart och Elin brunsvart. Färgat och tonat av mig men jag är lika kallsvettig varje gång innan jag ser resultatet. Ida börjar fundera på att blondera sig men då får hon gå till frisören för jag vågar inte bleka ner ett mörkt hår. Förresten jag har återgått till min ungdoms hårfärg, blekt blondin - det döljer de gråa håren ordentligt....

2009-05-18 @ 09:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0