Favorit i repris.

Just det, favorit i repris kan vi kalla det. Det blev ett varv i milspåret idag på förmiddagen också. Jag känner mig faktiskt lite stolt över det. När min make ökade farten när det var ca en kilometer kvar var det en omöjlighet för mig att öka steget och farten. Mina ben känns ganska ömma. Men det är en härlig känsla att ha ont för att ha tränat.


Det blev en vanlig köttfärssås till mat idag. Blev som vanligt proppmätt så jag funderar på om jag kommer att orka äta något ikväll. Något litet går säkert att få ner.


Satt ute en stund i solen men det var inte så jätteskönt så jag gick in och kopplade upp min jobbdator för att läsa lite info. Jag kände mig lite seg och fattade inte vad jag läste. Jag tänkte att jag tar en liten promenad för att piggna till. Jag gav mig ut och var ute i nästan två timmar. Nu får det vara slut med motionen för idag. Jag kan med gott samvete slappa hela kvällen.

I morgon börjar en ny arbetsvecka igen. Den består bara av fyra dagar eftersom att jag är ledig på fredag. Det känns rätt skönt att veta. Ha en bra vecka.



Kommentarer
Postat av: Jessi

Ni är KNÄPPA...

2009-05-03 @ 18:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0