Fräcka fredag.

Inte för att jag vet om fredagen blir speciellt fräck, men jag tyckte det var en bra rubrik. Först är det jobb som gäller. Efter detta en tur till Maxi. Det är lite mot mina principer att handla på fredagen. Jag vill gärna hem och slappa lite på fredagskvällen och fira helg.

I går tog vi oss genom Blodomloppet. Det var kallt men det gick bra att springa. Konny och jag hade en spurtuppgörelse på Folkungavallen som jag förlorade. Men det var kul. Picknicken fick ske på cementgolvet under läktartaket. Maten smakade bra trots detta även om vi saknade den härliga solen från förra året.


Kommentarer
Postat av: Anonym

först en son som flyttar till norge sen en dotter som börjat med golf.var ska det sluta?

2009-05-29 @ 14:00:50
Postat av: Anette

Tack, som lillebror sa "ännu närmare 50". Mamma berättade att hon sett dig på blodomloppet. Kul aktivitet, hela brorsans familj sprang. Ha en skön helg!

2009-05-29 @ 15:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0