God mat och vin.

Nu har vi ätit oss mätta. Vi grillade en hel bit av rostas. Vi och vi förresten. Mats kanske jag skall säja. Det blev kanongott. Vinet smakade också gott. Väldigt smakrikt. Jag kan verkligen rekommendera det.



Det blev middag i köket idag. Det är lite mot mina principer när det är helg. Jag vill gärna sitta vid vårat matsalsbord och käka fredag och lördag. Det känns mera avslappande på något sätt att äta där än i köket. Ser lite B ut med lådan direkt på köksbordet. Men, men så kan det bli ibland. Jag gillar vårat matsalsbord. När vi bodde i radhuset så önskade jag mig hett ett hus där jag kunde få plats med ett matsalsbord.

Nu skall jag kolla hur det gick för mina kamrater på Göteborgsvarvet. Jag har aldrig sprungit det bara provat på att vara anmäld ett år. Det är kanske en bra början eller......?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0