Harrys.

Vi träffades på Harrys. Vi satte oss ute och det var inte speciellt kallt. Det fanns infravärme och filtar som värmde oss. Afterwork med mineralvatten tyckte vi kändes lite trist (vi körde bil) så vi testade alkoholfritt öl från Carlsberg. Helt ok och så kändes det  genast mycket festligare. Till förrätt valde jag italienska specialiteter och till varmrätt röding. Det smakade mer än gott. Jag hade gått och varit sugen på fisk hela dagen så det passade perfekt.

Det blev inte så sent ikväll men snart är det ändå sovdax. Dock kan jag sova lite längre i morgon då jag inte behöver vara på jobbet förrän vid tiotiden. Troligen vaknar jag tidigt iallafall. Det är svårt att låta bli att vakna av Lindas väckarklocka, då alla utom hon själv vaknar av den.

Kanske jag skulle försöka att läsa lite i någon av mina böcker.Jag hade som mål att läsa ´´Män som hatar kvinnor´´ när vi var i Thailand. Jag öppnade inte ens boken där. Jag brukar läsa några pocketböcker på semestern men jag önskar att det blev lite oftare. Förr i tiden läste jag mycket mera men nu somnar jag på kvällarna bara av att tänka på att läsa en bok.

God natt och sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0