Ibland är kvällen längre.

Ja det känns så ibland. Vissa dagar tycker jag att jag inte har hunnit något alls och det är redan dax att krypa till sängs. I dag känns kvällen längre. Jag har hunnit med massa saker. Jobbade till halv sex. Efter det handlade jag lite på Maxi. När jag kom hem blev det en drickyougurt och en macka. Testade en ny smak, ananas och citron. Riktigt läskande. Skånemejerier har en drickyougurt som smakar päron. Himla god. Påminner om en hederlig gammal päronsplitt. Dock har jag bara sett den i Helsingborg.

Linda och jag var ute och övningskörde en runda efter det. När jag kom hem ringde min kusin och jag snackade strunt med henne ett tag. Trevligt. Bestämde att hon skulle komma hit en kväll. Det är lika bra att boka in en dag direkt annars så blir det inte av. Vi bara säjer att vi hörs av och sedan rullar tiden iväg.

Nu är klockan bara tio och jag ´´bloggar´´ lite samtidigt som jag ser på TV. Snart dax att se på Sporten. Jag har hunnit packa lite saker också. Jag har packat mera än jag behöver men jag har så svårt att bestämma mig för vilka kläder jag vill ha. Det är ju bara att packa upp dem när jag kommer hem igen. Mats och jag skall köra till Helsingborg i morgon. Vi skall försöka komma iväg vid halv nio. Jag gillar att köra bil, och tycker det är avslappande att köra på motorvägen och bara lyssna på radion. Det är så sällan jag är stilla så länge. Jessica skall laga lunch åt oss tills vi kommer. Spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0