Ingen sovmorgon.

Det blir som vanligt ingen sovmorgon. Ändå var jag uppe lite längre än normalt igår. Jag fastnade framför TV:n tillsammans med Linda som såg på en film. P.S I love you.

Mats jobbar så det var lika bra att stiga upp och starta en tvättmaskin och fixa lite annat pyssel. Det är skönt att få det gjort så kan jag vara ute senare idag. Linda och jag skall snart ut en sväng. Vi skall passa på att kombinera övningskörning med ICA Maxi. Vi behöver fylla på kylskåpet igen. När det är så härligt väder ute så blir det till att köpa en massa saker som är gott att grilla. Fast det är klart. Det mesta går att grilla. Jag skall iallfall testa Fredriks tips, potatis i folie ikväll. Tror jag skall kolla på Maxi om det finns färskpotatis. Den är säkert inte billig men vad gör det så här ibland.

Solen ser ut att skina på oss även idag. Det är helt enkelt toppenbra.



Kommentarer
Postat av: Bengan

Säg till Mats han lämnar de passivrökade kläderna på balkongen!

/Bengan

2009-05-09 @ 00:57:48
Postat av: Anonym

Säg till Mats han lämnar de passivrökade kläderna på balkongen!

/Bengan

2009-05-09 @ 01:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0