Ledig fredag.

Känns underbart skönt att vakna och veta att jag är ledig idag. Kunde ha varit skönt att sova lite längre men det verkar vara stört omöjligt. Jag ser det positivt. Jag kommer upp i tid och får en massa gjort. Jag har hunnit äta frukost och
läsa tidningen i lugn och ro. Lite städningen har också hunnits med.

Jessica kommer hem idag. Det skall bli kul. Hon stannar hemma tills på måndag. Till kvällen har hon beställt grillad fläskfilé. Det gillar vi också så det skall bli gott. Mats och jag var på Maxi igår kväll och fyllde upp kylskåpet inför helgen.

Ute skiner solen och det ser så härligt ut. Dock tror jag att det är kallare än vad det ser ut. Jag skall snart ta på mig lite träningskläder och ge mig ut på en lång joggingrunda i solen. Det skall bli skönt.

 


Kolla vad jag fyndade på IKEA i veckan. Har kollat på dessa tidigare för att jag har tyckt att de är snygga men aldrig kommit till skott och köpt några. Konstigt egentligen, då jag gillar att shoppa. Jag betalade 19 kr för den stora vasen och endast 3 kr för den lilla. Det kallar jag fynd.........!!!!!!!! Tänk vad mycket pengar jag har tjänat eller sparat......???? Hur är det nu man säjer? Billigt var det iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0