Lillebror på besök.

Min lillebror har varit på besök hos mig ikväll. Han bor nu i Norge med sin familj så det var ett tag sedan som jag såg honom. Vi pratade och skvallrade lite. Det var roligt att se honom igen. Det blev fika med en smarrig chokladboll. Inget som jag hade gjort själv. Det finns så himla goda chokladbollar att köpa.

Har hunnit med lite strykning och köra en tvättmaskin också. Men nu är snart kvällen slut. Jag skall bara gå upp till Linda och kolla in hennes shoppinglista inför helgen. Den är säkert lång. Mats och jag ska till Helsingborg i helgen så hon har lite önskemål om vad som skall köpas hem. Det brukar dock vara ganska nyttiga önskemål från henne. Hon gillar mycket grönsaker och fisk. Dock får hon i sig en hel del godsaker också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0