Min första golflektion.

I dag var det äntligen dax för min första golflektion. Jag var lite pirrig innan. Vi var bara fyra stycken i gruppen. Tre grabbar och så jag. Grabbar och grabbar, de var inte purunga precis. Vi fick slå på rangen och träna på puttar. Det var roligt när jag fick lära mig hur jag skulle göra för att slå på rätt sätt. Det är inte så lätt. Jag får öva mycket. Jag tror att jag kommer att känna lite i armarna i morgon. Jag var trött när jag kom hem för det var jobbigt att vara så koncenrerad hela tiden. Jag ser redan fram mot nästa lektion. Den är på lördag förmiddag. Jag tänker försöka få med mig Mats upp i morgon kväll och slå några bollar.

Nu har jag käkat lite kvällsmat. Blir hungrig av frisk luft. Mats har namnsdag idag så han klagade lite över att han hade fått namnsdagsfika i sin ensamhet. Urban är det som har rnamnsdag idag. Jag brukar fråga min svärmor om hur hon kunde komma på idén att döpa honom till Urban. Jag tycker inte det är så jättevackert. Tur att hon valde Mats som tilltalsnamn.

Linda är hos Daniel. Hon har säkert saknat honom när hon har varit hos Jessica i Helsingborg under helgen. Innan hon åkte så var hon tuff och sa att det gick bra att endast prata i telefonen. Men vi vet ju hur det kan vara när man är nykär.
Lycka till, Linda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0