Mitt i veckan.

Onsdag och mitt i veckan. Igen. Lill-lördag kallas det också. Har inte varit så mycket lill-lördag för mig idag. Jag har jobbat och nu ikväll har jag fått en timmes motion. Skönt att röra på sig lite och få frisk luft. Det behövs verkligen efter en hel dag inomhus.

Linda är hos Daniel. Jag har fortfarande inte fått äran att träffa honom. Jag är nyfiken och ställer en massa frågor. Det finns en till som är mera nyfiken än vad jag är. Just det, Jessica. Jessica kommer hem till helgen så då tycker hon att det skulle passa bra att träffa honom. Om jag känner Linda rätt så blir det nog inget med det. Jessica hade visst fått ett halvt löfte om att få se en bild. Alltid något. Undra om jag också kan ta del av det fotot:....??




Kommentarer
Postat av: Jessi

Det är skillnad på vår nyfikenhet, och jag är inte värst!

2009-05-14 @ 14:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0