Mycket i min almenacka.

Det känns som det är väldigt mycket planerat i min almenacka de närmaste två veckorna. Det gäller att få timmarna att räcka till. När jag kom hem idag tog Mats och jag en tur upp till golfbanan. Lite träning blev det för min del. Det är bara koncentration som gäller för att det skall gå bra.  I dag investerade jag i mina första golfgrejer. Fyra golfbollar, speciellt anpassade för damer. En del av det jag betalade för bollarna går till Rosa bandet. Då har jag gjort en god gärning också. Just nu har jag hört att det finns så många som jag känner som har drabbats av bröstcancer.

Vi kollade på lite övriga golfgrejer också. Så himla mycket olika kläder det finns. Jag ska satsa på att lära mig och slå först. Det ser lite löjligt ut om jag kommer i en liten tjusig kjol och topp och inte träffar bollen. Jag håller mig till mina capri-jeans och t-shirt. Klubbor fanns det också gott om. Jag får fråga ett ´´proffs´´ vad jag skall köpa när jag är klar med kursen. Det är ett tag dit, men jag skall klara det.




Kommentarer
Postat av: Mats

Det går säkert bra,gäller bara att ha tålamod

2009-05-27 @ 06:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0