Tack för senast Jessica.

Nu är vi hemma igen. Det gick bra att köra hem. Det var hur mycket lastbilar som helst på vägen. Vi stannade bara för att köpa en kopp kaffe  i Ljungby.

Jessica tog lite sovmorgon i morse. Mats och jag gav oss ut på en tur. Först gick vi i rask takt och sedan avslutade vi med jogging. Vi var ute i två timmar och en kvart så det kommer säkert att kännas i benen i morgon. Bra för då känner jag att jag har gjort något.

Innan vi körde hemåt igen så åkte vi ner till Norra Hamnen en sväng. Vi festade på var sin glass och satt och solade oss en stund. I lä var det kanonskönt och solen värmde så härligt. Där det blåste var det dock svinkallt. Träffade även på några av Jessicas nya kompisar där i hamnen. Kul att se vilka hon umgås med.



Linda hade haft det bra här hemma. I fredags hade hon och Jossan filmkväll. De lagade god mat och såg visst tre filmer. I dag har hon lagat thaimat och gjort en matlåda till mig som jag kan äta i morgon. Spännande. Det är första gången som hon gjort matlåda åt mig. Hoppas att det inte är sista.


Kommentarer
Postat av: Jessi

Tack själva för en mysig helg! Ses igen på fredag! =)

2009-05-11 @ 15:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0